Veelgestelde vragen over corona en onze catalogus

6 april 2020 - Nieuws

Catalogus 2020

Het coronavirus COVID-19 heeft niet alleen een impact op de werking van jouw school, crèche, of naschoolse opvang maar het heeft ook een impact op het leveren van onze jaarlijkse catalogi. Die zijn klaar, gedrukt en klaar om te versturen. Jammer genoeg, zijn we genoodzaakt om de automatisch verzending van de papieren catalogi naar al onze actieve klanten uit te stellen omdat pakketjesdienst GLS momenteel geen zendingen aan scholen levert, enkel op specifieke vraag.

Net om die reden hebben we onze algemene catalogus online gezet!

Klik onderaan de pagina op de knop om de catalogus te openen. 

Catalogus 2020

Veelgestelde vragen

  • Wanneer worden bestellingen die al geplaatst zijn geleverd?
    GLS heeft ons laten weten niet meer te leveren aan scholen. De bezetting in ons magazijn is momenteel minimaal. Is er toch een pakket dat u uiterst dringend wenst te ontvangen? Neem even contact op met de klantendienst.  We evalueren de situatie dan op dat moment.

    Net om die reden, hebben we nu al onze digitale catalogus online gezet. Klik onderaan de pagina op de knop om de catalogus te openen. 
  • Zijn jullie open voor afhalingen?
    Neen, onze deuren blijven gesloten.
  • Blijven jullie bereikbaar?
    Wij blijven bereikbaar. Graag contact via info@hageland-educatief.be, de permanentie voor onze telefoonoproepen is minimaal doordat onze medewerkers telewerken.
  • Wanneer beginnen we best met bestellen voor klasbestellingen met leverdatum eind juni?
    Vanaf nu!


Zoeken
Categorieën